I’m a Cyborg, but that’s OK

Η Young-goon νομίζει ότι είναι cyborg, κι ως αποτέλεσμα την κλείνουν στο τρελοκομείο. Ο Il-sun, έγκλειστος στο ίδιο τρελοκομείο λόγω αντικοινωνικής συμπεριφοράς (είναι κλεπτομανής -κλέβει την ευγένεια κάποιων ή το ταλέντο άλλων στο πινγκ-πονγκ), τη γνωρίζει και παραξενεύεται από αυτήν. Γιατί είναι πάντα τόσο κουρασμένη; Τι έχει εναντίον του ιατρικού προσωπικού; Τι τρώνε τα cyborg;


[ wiki :: imdb :: trailer :: mftm ]

Απολαυστικά εκκεντρική και πανέμορφα σκηνοθετημένη.

Ο αγαπημενότερός μου κορεάτης όλων των εποχών ξαναχτυπά. Η ταινία, που βγήκε το 2006 και που μέχρι πριν μερικές εβδομάδες προέβαλε το Άστυ μοναχό του σε όλη την Αθήνα, είναι μια ρομαντική κομεντί, φαινομενικά εντελώς ξένη προς το στυλ του σκηνοθέτη Park Chan-wook. Θυμίζω πως μιλάμε για τον σκηνοθέτη που μας έδωσε την Τριλογία της Εκδίκησης, και τη γέμισε σπλάτερ, κομμένα μέλη, και γενικά ακραία βία.

Καμμία σχέση, με άλλα λόγια, με τις χαζοχαρούμενες καταστάσεις που περιγράφει εδώ. Οι τρόφιμοι του τρελοκομείου, σαν μικρά παιδιά, ζουν στον κόσμο τους και με τους δικούς τους κανόνες, κι αυτό κάνει την ταινία χαριτωμένη και απίστευτα συμπαθητική. Όσο διασκεδαστικό είναι αυτό όμως, όπως όταν μία εκ των ενοίκων φοράει τις μάλλινες κάλτσες της και τις τρίβει μεταξύ τους, πεπεισμένη πως την βοηθούν να πετάει, γίνεται τραγικό όταν βλέπουμε και τι ζημιά τους προκαλεί η κατάστασή τους: η πρωταγωνίστρια αρνείται να φάει οτιδήποτε, αφού πιστεύει πως η ανθρώπινη τροφή θα χαλάσει τον μηχανισμό της.

Ωστόσο, αυτή είναι όλη κι όλη η δραματική νότα που υπάρχει στην ταινία, που επαρκεί πάντως για να της δώσει ενδιαφέρον. Το υπόλοιπο είναι αγνή κι αμόλυντη τρέλα, που σε σημεία ακουμπάει ρομαντικότητα επιπέδου Amelie, ενώ σε άλλα πιάνει τα σκοτεινά επίπεδα των υπόλοιπων δημιουργιών του σκηνοθέτη, αλλά παραμένει πάντα παιχνιδιάρικο και πολύ, πολύ διασκεδαστικό. Οι χαρακτήρες επίσης είναι απολαυστικοί όλοι τους, από τον μέχρι αηδίας ευγενικό τζέντλεμαν ως τη σεμνότυφη ονειροπόλο τραγουδίστρια.

Και η όλη συνταγή δένει θεσπέσια με την σκηνοθεσία του Park Chan-wook, που έχει σαγηνεύσει από τον Quentin Tarantino μέχρι τη κριτική επιτροπή του Φεστιβάλ των Καννών, και με δίκαιη αιτία. Οι εικόνες που παραθέτω στο post είναι μικρό δείγμα αυτών που απαρτίζουν την ταινία, και είναι όλες τους χάρμα οφθαλμών. Βοηθάνε σημαντικά οι εκφραστικότατοι κι εξαιρετικοί ηθοποιοί, και βέβαια τα εφέ που χαρακτηρίζουν όλες τις υψηλού προϋπολογισμού ασιατικές παραγωγές (και μερικές χαμηλού προϋπολογισμού). Όλα μαζί συνθέτουν μια ταινία που σίγουρα συνιστώ για δύο ευχάριστες ώρες!

5 Σχόλια

  1. Μετά από την ανάγνωση του review σου, θέλω να την δώ ακόμη πιο πολύ!😦

  2. Park FTW! Τον λατρεύω πραγματικά, από τότε που είχε δείξει το Sympathy for Mr. Vengeance στις Νύχτες Πρεμιέρας και ήταν απλά ‘ένας φοβερός Κορεάτης που θα πάει μπροστά’.😛

    Το Cyborg, πάντως, εμένα μου βγάζει ένα ανατριχιαστικό… κάτι, είναι πολλές οι δραματικές λεπτομέρειες, όπως το είδα εγώ τουλάχιστον.

    Ένα είναι σίγουρο, πάντως: ο Park είναι όντως χάρμα οφθαλμών, πάντα, εγγυημένα (ναι, ακόμα και τότε, στο Mr. Vengeance, που είχε budget χαρτζιλίκι).

  3. Θα συμφωνήσω με φίλο που ο επισήμανε οτι το blog σου είναι όντως πολυ ωραίο… Οπως επίσης θα συμφωνησω μαζί σου για το cyborg… Πολυ γλυκια και όμορφη ταινία… Εμενα προσωπικά με ενθουσίασε από όλες τις απόψεις… Την τριλογία δεν θα τη σχολιάσω… Δεν υπάρχουν λόγια…

  4. Hullo Katja, και καλώς μας βρήκες. Enjoy your stay.

  5. […] Apotolost”. Α, και ο κορεάτης τραγουδιστής Rain (μετά από αυτό) διευρύνει τους ορίζοντές του παίζοντας έναν ιάπωνα […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: