kthxb 2007, gl hf 4 2008

Την ιδέα μου έδωσε ο Μανόλης από το δικό του blog,  και παρ’ότι αναγνωρίζω πως ένας απολογισμός του έτους που πέρασε είναι αρκετά cliche, αποφάσισα τελικά πως η όλη περίοδος των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς είναι τίγκα στα cliche, οπότε δε βλάπτει ένα παραπάνω. Τι μου έδωσε λοιπόν το 2007;

  • Πήρα πτυχίο! Δηλαδή, τυπικά πήρα αλλά πρακτικά… τέσπα, εκκρεμεί να παραδώσω πτυχιακή στη βιβλιοθήκη και η ορκομωσία, και δε θα νιώσω ασφαλής αν δεν το πιάσω στα χέρια μου, αλλά αυτό το κεφάλαιο της ζωής μου (μισο-)τελείωσε πάντως.
  • Πέρασα στο μεταπτυχιακό! Δηλαδή, τυπικά πέρασα αλλά πρακτικά… τέσπα, δεν έχουν γίνει οι εγγραφές ακόμα, οπότε είμαι σε κατάσταση limbo, ούτε προπτυχιακός είμαι πια (παρέδωσα το τρίπτυχο) ούτε μεταπτυχιακός ακόμα, αλλά αυτό το κεφάλαιο της ζωής μου (μισο-)άρχισε πάντως.
  • Μετακόμισα! Δηλαδή, τυπικά ναι αλλά πρακτικά… τέσπα, και τι αν με χωρίζουν μόνο δύο ωρόφοι από το παλιό σπίτι και τους γονείς που μένουν εκεί; Μπορώ να κάτσω ξύπνιος όσην ώρα θέλω χωρίς να ανησυχώ μην τους ξυπνήσω!
  • Έπιασα δουλειά! Δηλαδή, τυπικά αλ-… φαντάζομαι το πιάσατε το νόημα. Τέσπα, το part time για τη Microsoft και το χαζο-freelance php που έκανα δεν πολυ-μετράνε, αλλά τα λεφτά είναι λεφτά και το καταναλωτικό όργιο που τα ακολουθεί τεράστιος πειρασμός!
  • Το 5ο τεύχος του Πλήκτρου, που βγήκε στις αρχές του περυσινού έτους, είναι με διαφορά το καλύτερο και πιο καλοδουλεμένο, και με κάνει πραγματικά περήφανο που ήμουν στην ομάδα που το έβγαλε. Κρίμα που δε βλέπω διάθεση για 6ο τεύχος από κάνεναν (κι ελλείψει χρόνου από εμένα και τους άλλους αρχισυντάκτες, και χρημάτων για την εκτύπωση, δε βλέπω μέλλον, δυστυχώς).
  • Είδα την πρώτη μου γιαπωνέζικη live action σειρά: Nodame Cantabile. Torrent εδώ και αγγλικοί υπότιτλοι εδώ, τη συνιστώ ανεπιφύλακτα (άμα γουστάρετε anime σειρές θα το λατρέψετε -αρκεί να έχετε μια ανεκτικότητα σε low budget special effects και cheeeeesiness :p). Είναι ένα hallmark στο κάψιμό μου και στο επίπεδο χρήσης του net για μένα (πρώτη φορά που κατεβάζω και βλέπω σειρά για την οποία ενημερώθηκα αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, ούτε σε περιοδικό ή εφημερίδα την είδα, ούτε μου την πρότεινε κανένας).
  • Πέρασα Πεδία και Κύματα! Βασικά αυτό καλύπτεται από το «πήρα πτυχίο», αλλά το μάθημα το κουβαλάω 4 χρόνια (το δήλωσα πρώτη φορά όταν είχε μόλις μετονομαστεί σε Πεδία και Κύματα από Φυσική ΙΙ, και το πέρασα όταν ξανα-μετονομάστηκε σε Ηλεκτρομαγνητισμός και Οπτική), στα οποία χρόνια το δήλωνα ανελλιπώς και το έδινα με την ελπίδα να μαζέψω αρκετούς βαθμούς για να πάρω ένα πέντε, οπότε όταν πέρασα (και με 8 μάλιστα), χάρηκα αρκετά ώστε να το κάνω ξεχωριστή βούλα στην ανασκόπηση του έτους! Α, και οι σημειώσεις που με οδήγησαν στην επιτυχία (ατς!) είναι εδώ. ^^
  • Καταλήψεις! Ναι, είχαμε κι απ’αυτές. Συμφωνούσα μόνο με τα μισά αιτήματα, διαφωνούσα με τον τρόπο δράσης (τον οποίο έβρισκα αναποτελεσματικό), τσακωνόμουν επί μονίμου βάσεως με άτομα που με θεωρούσαν πουλημένο γιατί δεν πουλούσα τα πιστεύω μου για να ακολουθήσω την πλειοψηφία που ήταν υπέρ των καταλήψεων (;!;), και εξαιτίας τους δεν έκανα σοβαρές διακοπές. Επίσης εξαιτίας τους οι δυο πρώτες βούλες είναι μισές. Δε θα πω παραπάνω για αυτό το θέμα, για ευνόητους λόγους.

Highlights? Hum-hum, φαντάζομαι το ταξίδι Βουδαπέστη για το ReMix ’07 ήταν απολαυστικό, κι ας κράτησε μόνο 5 μερούλες, αφού ήταν πρακτικά όλες κι όλες οι διακοπές που έκανα φέτος. Επίσης γουστάρω το νέο μου σπίτι. Κατά τα άλλα, burarum, αρκετά απογοητευτική χρονιά.

Τι περιμένω τώρα από το 2008;

  • Πτυχίο (το υπόλοιπο μισό, ορκομωσία δηλαδή).
  • Μεταπτυχιακό (το υπόλοιπο μισό, εγγραφή δηλαδή).
  • Ταινίες: The Dark Knight (giddy as a schoolgirl), Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull, Wall·eBond 22, Star Trek (+το tv series reboot που ετοιμάζεται). Υeah, I’m a fanboi, so what?!?. Είμαι σίγουρος πως θα βγουν κι άλλες που θα με εντυπωσιάσουν (ίσως το Righteous Kill), αλλά προς το παρόν αυτές ξέρω κι αυτές μου τραβάνε την προσοχή.
  • Games: Left4Dead, Starcraft 2 (yeah right, σιγά μη βγει φέτος, αλλά τέσπα), American McGee’s Grimm (αν και έχω ακούσει μόνο φήμες γι’αυτό, πάντως το Alice μου άρεσε), Brütal Legend, Ghostbusters: The Video Game (sequel των ταινιών), Theseis. Άντε ας βάλω και το Half-Life 2 episode 3, αφού υποτίθεται ότι θα βγαίνει νέο κάθε χρονιά, αν και η εμπειρία μας από τις προηγούμενες κυκλοφορίες άλλα λέει (ούτε καν teaser δεν έχουν βγάλει ακόμα).
  • Μουσική: ερμ, τίποτα ιδιαίτερο, οι κυκλοφορίες του 2007 με απογοήτευσαν (άκου εκεί remake του Something Wicked… πόσο φραγκοφονιάς μπορείς να είσαι ρε Schaffer;!;), οπότε κρατάω μικρό καλάθι. Αναμένω βέβαια να ανακοινωθεί ποιο συγκρότημα θα φέρει ο Παναθηναϊκός για να γιορτάσει τα 100 χρόνια του, που φήμες θέλουν να είναι οι AC/DC (στην οποία περίπτωση έχω πάρει εισιτήρια την επόμενη μέρα της ανακοίνωσης!), αλλά, again, μικρό καλάθι.

Αυτά λοιπόν. Καλά τσακίδια στο περυσινό έτος, και στο φετινό… νταξ… δύσκολα θα με απογοητεύσει, αφού δεν τρέφω και μεγάλες ελπίδες για κάτι τρομακτικά θετικό. Δε συνηθίζω να είμαι τόσο αρνητικός, αλλά δε βαριέσαι, χρονιάρες μέρες είναι, μια στις τόσες δε βλάπτει.

3 Σχόλια

  1. Ελπίζω πως η φετινή χρονιά θα είναι πιο ήρεμη και σου εύχομαι να είναι πιο «ολοκληρωμένη»… happy new 2008!

  2. Να’σαι καλά dude… αν και δε θα με ενοχλούσε τόσο το πόσο «ήρεμη» θα είναι η χρονιά, αν ήξερα τουλάχιστον πως θα είχε αποτέλεσμα. Με τα περυσινά απλά νιώθω λίγο μαλάκας που τσακωνόμουν με τους δικούς μου που λέγαν όλους τους καταληψίες αχαΐρευτους, μετά τσακωνόμουν και με τους ίδιους τους καταληψίες επειδή δε συμφωνούσα σε όλα τα σημεία, και όλα αυτά δεν άξιζαν καν τον κόπο γιατί τον ήπιαμε πανηγυρικά! Anyway, ας ελπίσουμε όντως να μη χρειαστεί να έχουμε αντίστοιχες καταστάσεις και φέτος…

  3. Όντως έχεις δίκιο. Το χειρότερο είναι να βλέπεις από τη μία ότι δεν κατάφερες σχεδόν τίποτα και από την άλλη αυτούς που νόμιζες για συμμάχους να προσπαθούν να βγάλουν ιδίον όφελος από το όλο νταβαντούρι. Αηδιαστικό.

Σχολιάστε

