Βραβεία «Νύχτες Πρεμιέρας»

Χρυσή Αθηνά: ΧΧΥ («ΧΧΥ», Αργεντινή / Γαλλία / Ισπανία, Lucía Puenzo)

βραβείο Σκηνοθεσίας της Πόλης των Αθηνών: Bikur Hatizmoret («Η επίσκεψη της μπάντας», Ισραήλ / Γαλλία, Eran Kolirin)

βραβείο Σεναρίου: La Zona («Ζώνη Άμυνας», Ισπανία / Μεξικό, Laura Santullo, σκηνοθέτης: Rodrigo Plà)

βραβείο Κοινού: Naissance des Pieuvres («Νούφαρα», Γαλλία, Céline Sciamma)

βραβείο τμήματος «Μουσική και Φιλμ»: Heimatklänge («Μακρινοί Αντίλαλοι», Ελβετία / Γερμανία, Stefan Schwietert)

Καταγγέλω τα διαπλεκόμενα συμφέροντα που στέρησαν τη διάκριση από την υπερταινία Heima των Sigur Rós! Προτείνετε συνταγές για το καπέλο μου…

Δεν είδα καμμία ταινία από αυτές που τελικά βραβεύτηκαν, οπότε δεν έχω ιδέα αν άξιζαν όντως, απ’ότι μου λέει ο brother που ήταν εθελοντής και είδε ένα μάτσο ταινίες τσάμπα πάντως άξιζαν.

Πίστευα πάντως πως ταινία με πρωταγωνιστή ερμαφρόδιτο (το XXY) θα μπορούσε να ιντριγκάρει μόνο εμένα που είμαι μεγαλωμένος ανάμεσα σε futanari και shuta-kon κι έχω συνηθίσει τέτοια θέματα. To be honest, χαίρομαι που βγαίνω λάθος. Κάπου την είχα πετύχει την ταινία σε τορρεντάδικο, άμα βρω κι υπότιτλους θα επανέλθω με σχολιασμό.

Σχολιάστε

